Welcome Guest To our roleplay site. Come here to have your very own adventure in the world of you're own imagination.Please register for we do need members
 
HomePortalCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Who would you marry in the world of Bleach(not the ditergent)?

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Next
AuthorMessage
Tenten

avatar

Posts : 1259
Join date : 2011-01-28
Age : 22
Location : Everywhere. xD

PostSubject: Re: Who would you marry in the world of Bleach(not the ditergent)?   Tue Feb 08, 2011 8:57 pm

i do!!! i love you from the bottom of my heart!!! the veeeeeerrry bottom!! xDD haha
Back to top Go down
View user profile
Raita Kurokaji

avatar

Posts : 1074
Join date : 2011-01-28
Age : 28
Location : In the dark place.

PostSubject: Re: Who would you marry in the world of Bleach(not the ditergent)?   Tue Feb 08, 2011 9:01 pm

Me to Luvs ya sissy! ^_^
Back to top Go down
View user profile http://animecollagerpg.forumotion.com
Mayuri Kurotsuchi

avatar

Posts : 133
Join date : 2011-01-30
Age : 27
Location : Soul Society

PostSubject: Re: Who would you marry in the world of Bleach(not the ditergent)?   Wed Feb 09, 2011 1:38 am

Miharu Hachiko wrote:
Haha I'd feel so embarrassed if he saw me talking about him on here xD
Yeah I know he has like cone ears or something o.o
Ohhh haha yeah I know right! But I like him cause he's better looking then the other captains plus he has a nice body, and he's skinny! XD He only weighs like 119 lbs! I'm not a stalker even if I know that o_____o *looks away innocently*

"HAD to? Why not say me in the first place? Perhaps ashamed? By the looks of things I would say you take quite the liking to me. Is this not the truth, Miharu?"
Back to top Go down
View user profile
Raita Kurokaji

avatar

Posts : 1074
Join date : 2011-01-28
Age : 28
Location : In the dark place.

PostSubject: Re: Who would you marry in the world of Bleach(not the ditergent)?   Wed Feb 09, 2011 12:51 pm

Haha sis you just got called!
Back to top Go down
View user profile http://animecollagerpg.forumotion.com
Guest
Guest



PostSubject: Re: Who would you marry in the world of Bleach(not the ditergent)?   Wed Feb 09, 2011 1:57 pm

Awww your confession had reached him after all ^_^ *silently giggles to self*
Back to top Go down
Tenten

avatar

Posts : 1259
Join date : 2011-01-28
Age : 22
Location : Everywhere. xD

PostSubject: Re: Who would you marry in the world of Bleach(not the ditergent)?   Wed Feb 09, 2011 4:32 pm

Hahahaha xDD Miharu!!!!!!! XDDD like what Emily said... your confession had reached him!! XDD hahaha
Back to top Go down
View user profile
Miharu Hachiko
Admin
avatar

Posts : 876
Join date : 2011-01-28
Age : 22
Location : Houkagakure No Sato

PostSubject: Re: Who would you marry in the world of Bleach(not the ditergent)?   Wed Feb 09, 2011 4:40 pm

O____________O

Uhhhhhhhhhh....Ahahahaha *runs for her life* I SAID NOTHING >///<
Back to top Go down
View user profile
Tenten

avatar

Posts : 1259
Join date : 2011-01-28
Age : 22
Location : Everywhere. xD

PostSubject: Re: Who would you marry in the world of Bleach(not the ditergent)?   Wed Feb 09, 2011 4:50 pm

You can't hide it!!!!!!!! XPPP haha
Back to top Go down
View user profile
Miharu Hachiko
Admin
avatar

Posts : 876
Join date : 2011-01-28
Age : 22
Location : Houkagakure No Sato

PostSubject: Re: Who would you marry in the world of Bleach(not the ditergent)?   Wed Feb 09, 2011 4:58 pm

ahaha xD he already knows I like him, no big surprise.
Back to top Go down
View user profile
Tenten

avatar

Posts : 1259
Join date : 2011-01-28
Age : 22
Location : Everywhere. xD

PostSubject: Re: Who would you marry in the world of Bleach(not the ditergent)?   Wed Feb 09, 2011 5:17 pm

Haha true!!! XDDD
Back to top Go down
View user profile
Miharu Hachiko
Admin
avatar

Posts : 876
Join date : 2011-01-28
Age : 22
Location : Houkagakure No Sato

PostSubject: Re: Who would you marry in the world of Bleach(not the ditergent)?   Wed Feb 09, 2011 5:24 pm

Yuppppp!
Back to top Go down
View user profile
Tenten

avatar

Posts : 1259
Join date : 2011-01-28
Age : 22
Location : Everywhere. xD

PostSubject: Re: Who would you marry in the world of Bleach(not the ditergent)?   Wed Feb 09, 2011 8:20 pm

WELL who would your guys' second choice of this question?? =DD ( yes i''m asking the same question as in the Naruto one xPP )

I think for me it would be Toshiro xDD

i dunno why but one of the big reasons why i pick those serious ones is becuz when they blush it just looks cuper uber cute to me!! xDDD hahaha
Back to top Go down
View user profile
Raita Kurokaji

avatar

Posts : 1074
Join date : 2011-01-28
Age : 28
Location : In the dark place.

PostSubject: Re: Who would you marry in the world of Bleach(not the ditergent)?   Wed Feb 09, 2011 9:35 pm

Hmmm a second choice....heh ummm....I regret to say it would be Ulquiorra Cifer
Back to top Go down
View user profile http://animecollagerpg.forumotion.com
Tenten

avatar

Posts : 1259
Join date : 2011-01-28
Age : 22
Location : Everywhere. xD

PostSubject: Re: Who would you marry in the world of Bleach(not the ditergent)?   Wed Feb 09, 2011 10:33 pm

i don't really blame you Raita xPP to me he seems really interesting... dunno why he just does xPP haha xDD he's actually on my bleach guy list xDDD hahaha

is it just me or do other people get that too?? the whole liking serious types cuz when they're embarrassed or blushing or something they just turn completely cute!!! xDDD hahaha CUZ i get that A LOT!!! xPP hahaha
Back to top Go down
View user profile
Raita Kurokaji

avatar

Posts : 1074
Join date : 2011-01-28
Age : 28
Location : In the dark place.

PostSubject: Re: Who would you marry in the world of Bleach(not the ditergent)?   Wed Feb 09, 2011 10:50 pm

Lol cool Ive liked him for a while its just sometimes he seems cruel.
Back to top Go down
View user profile http://animecollagerpg.forumotion.com
Tenten

avatar

Posts : 1259
Join date : 2011-01-28
Age : 22
Location : Everywhere. xD

PostSubject: Re: Who would you marry in the world of Bleach(not the ditergent)?   Wed Feb 09, 2011 11:02 pm

haha yeeaaah xPP haha xDD
Back to top Go down
View user profile
Miharu Hachiko
Admin
avatar

Posts : 876
Join date : 2011-01-28
Age : 22
Location : Houkagakure No Sato

PostSubject: Re: Who would you marry in the world of Bleach(not the ditergent)?   Thu Feb 10, 2011 12:00 am

i thought you didn't like him...?

My second choice would probably be Kenpachi xD
Back to top Go down
View user profile
Guest
Guest



PostSubject: Re: Who would you marry in the world of Bleach(not the ditergent)?   Thu Feb 10, 2011 11:34 am

My second option would be Findor. As I told Tenten before, I'm crazy for dudes with long blonde hair. But my first option would still be Yylfordt since he's way more macho.
Back to top Go down
Raita Kurokaji

avatar

Posts : 1074
Join date : 2011-01-28
Age : 28
Location : In the dark place.

PostSubject: Re: Who would you marry in the world of Bleach(not the ditergent)?   Thu Feb 10, 2011 12:18 pm

Haha xD
Back to top Go down
View user profile http://animecollagerpg.forumotion.com
Miharu Hachiko
Admin
avatar

Posts : 876
Join date : 2011-01-28
Age : 22
Location : Houkagakure No Sato

PostSubject: Re: Who would you marry in the world of Bleach(not the ditergent)?   Thu Feb 10, 2011 2:02 pm

I forget which one findor is Dx
Back to top Go down
View user profile
Tenten

avatar

Posts : 1259
Join date : 2011-01-28
Age : 22
Location : Everywhere. xD

PostSubject: Re: Who would you marry in the world of Bleach(not the ditergent)?   Thu Feb 10, 2011 6:14 pm

I never said I hated him xPP I just think he's interesting but I don't really know much about him xPP
Back to top Go down
View user profile
Miharu Hachiko
Admin
avatar

Posts : 876
Join date : 2011-01-28
Age : 22
Location : Houkagakure No Sato

PostSubject: Re: Who would you marry in the world of Bleach(not the ditergent)?   Fri Feb 11, 2011 4:17 pm

Okay THIRD CHOICE.

I would pick kensei. He's manly and he's sexy 8D Plus I think we both know his favorite position! ;D
Back to top Go down
View user profile
Tenten

avatar

Posts : 1259
Join date : 2011-01-28
Age : 22
Location : Everywhere. xD

PostSubject: Re: Who would you marry in the world of Bleach(not the ditergent)?   Fri Feb 11, 2011 5:17 pm

I would pick Shuuhei!!! xDD WARNING PIC OF SHUUHEI AND RENJI!!!! XDDDDDDDD

Spoiler:
 
Back to top Go down
View user profile
Raita Kurokaji

avatar

Posts : 1074
Join date : 2011-01-28
Age : 28
Location : In the dark place.

PostSubject: Re: Who would you marry in the world of Bleach(not the ditergent)?   Fri Feb 11, 2011 8:28 pm

OMFG RENJI...TOTALLY RENJI!
Back to top Go down
View user profile http://animecollagerpg.forumotion.com
Tenten

avatar

Posts : 1259
Join date : 2011-01-28
Age : 22
Location : Everywhere. xD

PostSubject: Re: Who would you marry in the world of Bleach(not the ditergent)?   Fri Feb 11, 2011 8:46 pm

hee hee!! xDD i know right??!!??!! xDDD he's soo haawwt!!! xDD hahaha ( and i never say hawt!! xPP )
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Who would you marry in the world of Bleach(not the ditergent)?   

Back to top Go down
 
Who would you marry in the world of Bleach(not the ditergent)?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 12Go to page : Previous  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Next
 Similar topics
-
» World of Bleach Cook-off!
» The Official Unoffical Guide to World of Bleach
» Favourite Shinigami [V2]
» Activity Points for Dummies
» Manga Rant

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
AnimeCollageRPG :: Rules & News :: Random Stuff-
Jump to: